THIS BLOG HAS MOVED

Dear reader, this blog was a nice place for quite a while to share my thoughts and stories. Meanwhile I got a new website and so I continue writing on my new's site blog.

HOP OVER TO THE NEW BLOG

Thank you.

Liebe Leserin, dieser Blog war für lange Zeit ein sehr netter Ort, meine Gedanken und Geschichten mit dir zu teilen. Inzwischen habe ich eine neue Website erstellt und werde jetzt den Blog dort fortsetzen.

GEH EINFACH ZUM NEUEN BLOG,

und: "Danke!"

Oriental Wedding Quilt

Dienstag, 31. August 2010

I was honored to have this most beautiful customer quilt in my longarm service. All pictures you see are taken by the customer, Karen Ackva. It was a pleasure to work with her, because she came up with a lot of ideas for the quilting design.... She also did the nice lable on the back - and thanks Karen for giving credit to my work!
Karen made the quilt for a wedding couple who traveled to the Orient. So she took fabrics of oriental style to save their memories.
See more pictures of this stunning quilt on my facebook album.
Diesen wunderschönen Quilt hatte ich in meinem Longarmservice. Alle Fotos sind von meiner Kundin, Karen Ackva. Es war toll, mit ihr zusammen zu arbeiten, denn sie hatte so viele Ideen für das Quiltdesign!

2 Kommentare:

stufenzumgericht hat gesagt…

Hallo Brigitte,
der Quilt ist ein kleines Meisterwerk und sooooo wunderschön gequiltet!!! Freue mich schon auf mein Top ;-)
GlG, Martina

Mady hat gesagt…

Hallo Brigitte,
dieser Quilt ist wirklich sehr schön und wird seinen Besitzern viel Freude bringen.Das Quilting ist genial auf die Stoffe angepasst,eine Superarbeit einer wahren Künstlerin...
Liebe Grüsse,Mady

.

 
site design by designer blogs